Kérdések és válaszok

Igyekeztünk a leggyakrabban feltett kérdéseket itt megválaszolni, de ha esetleg mégsem találnád meg a lenti válaszok között azt amit keresel, ne késlekedj, és írj nekünk az alábbi címre: info@babyzoo.hu

A termékeinkről

  • Mely Babyzoo termékek tartalmaznak argan olajat és mi ennek a pozitív hatása?

    Más növényi olajokhoz hasonlóan számos, a bőr számára hasznos anyag forrása: lipidek, zsírsavak és antioxidánsok (E vitamin, ferulic sav) is találhatók benne. Száraz, repedezett bőr ápolására kiválóan alkalmas. Jó hatással van a striák regenerálásában is. Ezenkívül persze bőrpuhító is.

    Argan olajat három termékünk tartalmaz, a babaolaj, popsikrém és a testápoló.

  • Milyen összetevőkből állnak a termékeink?

    Összesen mintegy 30 féle alapanyaggal dolgozunk, a teljes listát és leírásokat itt találjátok.

  • Hol kaphatóak a termékek?

    A Babyzoo termékek jelenleg csak weboldalunkon vásárolhatóak meg, de a színfalak mögött dolgozunk azon, hogy hamarosan máshol is találkozhass Luluékkal.

  • Ki rajzolta állatkáinkat?

    Judit, a tappancsmesterünk :) Ő és Edit ikertestvérek.

  • Ki a Babyzoo termékek felelős személye?

    Termékeinket cégünk, a NEZZ Kft. gyártja és forgalmazza, melyet kifejezetten a Babyzoo márka megalkotására hoztunk létre, 2015-ben. A cég 4 magánszemély tulajdonában áll.

  • A Babyzoo natúr- vagy biotermékeket készít?

    Termékeink a natúrkozmetikum-rendszer besorolásnak felelnek meg, mivel alapanyagaink több mint 10%-a mezőgazdasági termelésből származó növényi és állati eredetű alkotóelemekből áll.

  • Milyen engedélyekkel rendelkeznek a Babyzoo termékek?

    Minden termékünk az Európai Unió egészére érvényes CPNP regisztrációval rendelkezik. Alapanyagaink mindegyike laboratóriumilag tesztelt, és egyesével engedélyezett.

  • Hány termékből áll a babaápolási csomagunk?

    A Babyzoo Babaápolási csomag mindig tartalmazza az összes Babyzoo termékünket. Jelenleg összesen 5 db termék szerepel a csomagban: 1 db hintőpor, 1 db babaolaj, 1 db fürdető és sampon, 1 db popsikrém és 1 db testápoló.

  • Milyen termékünk tartozik Dillóhoz, a krokodilhoz?

    Ez legyen egyelőre meglepetés :)

  • Mikortól kaphatóak a plüssfigurák?

    Kézzel készült kis barátaink hamarosan csatlakoznak a babaápolási termékeinkhez, és mindenki számára elérhetővé válnak. Ki ne szeretné Klug bársonyos tapintását érezni elalvás előtt? :)

  • A popsikrém miért nem tégelyben van?

    Babyzoo Popsikrémünket tubusos kiszerelésben készítjük, mivel így tudjuk garantálni azt, hogy a krém használatakor az a lehető legsterilebb állapotban kerüljön a baba bőrére. Bár a tégelyek használata a kismamák számára kényelmesebb lehet, azonban kapkodva, néha-néha előfordulhat mindannyiunkkal, hogy ujjal nyúlunk bele a tégelybe, ami így a legnagyobb óvatosságunk ellenére is szennyeződhet.

  • Hol készülnek a tubusok és a flakonok?

    Kollégáink magyar alapanyagokból, Magyarországon állítják elő tubusainkat és flakonjainkat. A legmagasabb higiéniai és minőségi igényeink kiszolgálását hazánkban jelenleg mindössze egy tubusgyár tudja professzionális szinten biztosítani. Tubusaink egyedileg nekünk készültek, anyagukban nyomott felülettel, hőkezelt eljárással. Az eljárásnak köszönhetően a tubusok belső és külső fala is teljes mértékben védett a szennyeződésektől.

  • Hol készülnek a termékeink?

    Termékeinkhez csak megbízható forrásból származó alapanyagokat használunk. A gyártás kizárólag magyarországi, minősített üzemekben folyik. Professzionális vegyészekből álló csapatunk az ország több pontján dolgozik világszínvonalú keverő- és töltőgépek segítségével. A töltés során felhasznált vizet többszörösen tisztítjuk, az üzemek levegője pedig csírátlanított.

  • Teszteljük állatokon a termékeket?

    Nem, soha, dehogy! És nem is lehetne.

  • Tartalmaznak a Babyzoo termékek illatanyagot?

    Igen! Minden termékünkben azonos összetételű kellemes púderes illatanyag van, mely teljes egészében allergénmentes, és kíméletes a baba bőréhez. Bár számos, eredendően természetes illóolaj irritatív, a Babyzoo termékekben mi csak allergén összetevőktől mentes parfümkreációt használunk, amelyet egy holland parfümgyár állít elő számunkra, kizárólagos használatra.

  • A Babyzoo termékek parabénmentesek?

    Igen, termékeink egyike sem tartalmaz parabént! Ugyanakkor a hintőporunk első szériás verziója még kis mennyiségben, tartósítási céllal tartalmazott metilparabént, ezt azóta a legújabb szériában már lecseréltük egy korszerűbb tartósító anyagra, a Geogard 221-re (Benzyl Alcohol & Dehydroacetic Acid együttese), mely az Ecocert által elfogadott, biokozmetikumokban is alkalmazható, parabén helyettesítő tartósítószer.

Kérdések a fizetéssel kapcsolatban

  • Elszámolhatóak-e a Babyzoo termékek egészségpénztári számlára?

    Igen, a Babyzoo babaápolási termékeink elszámolhatóak egészségpénztári számlára. Ha szeretnéd kihasználni a 20%-os adókedvezményt, rendeléskor mindképp tüntesd fel a megjegyzés rovatban Pénztárad által elvárt számlázási módot és ne felejtesd el a tagi azonosítódat is megadni! :)

    Babaápolási termékek esetében az elszámolás feltételei:

    • A termékek bárhol megvásárolhatóak, olyan üzletekben is melyek nincsenek szerződésben az adott pénztárral (hipermarket, szupermarket, online webshop,  stb.).
    • Ügyelni kell arra, hogy a számlából egyértelműen kiderüljön, hogy csecsemőápolási termékről van szó. (Pl.: testápoló önmagában nem megfelelő megnevezés, míg a babatestápolóból egyértelmű, hogy csecsemőápolási termékről van szó.)

     

    Részletesebb tájékoztatást nyújt az alábbi cikk.

  • Banki utalást választok, kinek és mikor kell utalnom?

    Amennyiben rendelésed véglegesítésekor a banki utalást választod a fizetés módjaként, az értesítő levélben elküldjük neked cégünk bankszámlaszámát. Csomagod összeállítását azután kezdjük meg, hogy a számlánkra beérkezett rendelésed ellenértéke. Kérlek, figyelj arra, hogy az utalás közleményébe tüntesd fel rendelésed azonosítóját.

    Az utaláshoz szükséges adatok:

    Név: NEZZ Kft.

    Bankszámlaszám: 12010398-01508338-00100005 (Raiffeisen Bank)

  • Hogyan fizethetek a termékekért?

    Webáruházunkban jelenleg banki utalással és utánvéttel tudsz fizetni.

    Amennyiben Pick Pack Pontra kéred a csomagodat, a hálózat számos átvevőpontján lehetőséged van bankkártyával is fizetni. Ennek lehetőségéről érdemes a Pick Pack Pont térképes keresőjén előre tájékozódni.

    Hamarosan a webáruházban is bevezetjük az online bankkártyás fizetést.

Kérdések a szállítással kapcsolatban

Feliratkozás a Babyzoo hírlevélre
* = szükséges mező
Elavult böngésző!
Frissítem Most

×