A vásárlás menete

Ezen az oldalon összeszedtünk minden fontos és hasznos információt a Babyzoo webáruház használatáról és a fizetés/kézbesítés menetéről.

A teljes leírást megtalálod az általános szerződési feltételeink között is, de ha nincs kedved vagy időd sokat olvasni, összefoglaljuk röviden a lényeget:

  • rendelés: csak olyan Babyzoo terméket tudsz kosárba tenni amiből van nálunk készleten
  • átfutási idő: a rendeléseket 1-2 munkanapon belül állítjuk össze, a kézbesítés pedig további 1 munkanap
  • fizetés: fizetni a csomag átvételekor a futárnál kártyával vagy készpénzben és banki előreutalással tudsz
  • kézbesítés: a kézbesítés GLS házhoz szállítással történik, díja egységesen bruttó 1390 Ft
  • ingyenes szállítás: ha legalább bruttó 12.000 Ft értékben rendelsz, a kézbesítési díjat átvállaljuk

A termékoldalak

A „Shop” menüpont alatt minden termékünkről részletes termékleírást, használati útmutatót és termékfotót találsz. A termékoldalak tetején találod az adott termék bruttó árát.

Ha az egyik Babyzoo termék megtetszett, a zöld színű „Kosárba rakom” gombra kattintva berakhatod azt a vásárlási listádba (más néven, kosárba).

Amint legalább egy termék került a kosaradba, az oldal legtetején, a jobb felső sarokban megjelenik egy kicsi, zöld kosár formájú ikon. Erre az ikonra kattintva bármikor megtekintheted a vásárlási listádat, valamint minden egyes új termék kosárba helyezésekor egy külön gomb is lehetőséget ad arra, hogy azonnal átválts erre a nézetre.

Csak olyan terméket tudsz kosárba rakni, amiből rendelkezünk készlettel. Ha egy termék átmenetileg elfogyott, vagy nem elérhető, a termék oldalán a “Kosárba rakom” gomb nem jelenik meg.

A kosár

Vásárlási listád összeállítását követően a Kosár nézetben áttekintheted a hozzáadott termékeidet, és – amennyiben a lista összértéke nem haladja meg a bruttó 12.000 Ft-ot – a bevásárlási listád végösszegéhez hozzáadjuk a szállítás díját is, ami jelenleg bruttó 1390 Ft.

Ezen az oldalon adhatod meg a kedvezményre jogosító kuponod kódját is.

A pénztár

A lista összeállítását követően a pénzár következik. Itt meg kell adnod pár adatot, amire a kapcsolattartás és a szállítás miatt van szükségünk. Fontos, hogy a vásárlás nem kötött regisztrációhoz, és megadott adataidat bizalmasan kezeljük. Ha nekünk vagy a futárnak szeretnél egyedi megjegyzést küldeni, arra is ezen a felületen van lehetőséged.

Továbbá itt kell választanod a fizetési módok között is (kártyával vagy készpénzzel átvételkor, vagy banki átutalással).

Amennyiben elfogadtad az általános szerződési feltételeinket, és a bevitt adataidban is mindent rendben találsz, kattints rá a „Megrendelés elküldése” gombra!

Ezt követően egy új oldalon összefoglaljuk a rendelésed legfontosabb paramétereit. Itt találod a rendelési számodat is, melyre a későbbiekben hivatkozhatsz kérdés vagy esetleges probléma esetén.

A rendelésed adatait e-mailben is elküldjük a megadott e-mail címre.

Szállítás futárral

A rendelésed leadását követően a csomagodat 2 munkanapon belül összeállítjuk és átadjuk logisztikai partnerünk, a GLS Futárszolgálat Kft. számára. Amikor csomagodat a telephelyünkön felvette a futár, küldünk egy értesítő levelet, hogy tudd: innentől a csomagod már a logisztikai partnerünknél van, és elindul útjára, hozzád 🙂

A csomag kézbesítését a futárszolgálat 1 munkanapon belül vállalja. Amint a Babyzoo csomag beérkezik a GLS raktárába, a kézbesítés várható idejéről e-mailben értesítést kapsz, mely tartalmazza majd a csomagkövetésre használható azonosítót is. Fontos, hogy ezt a levelet már nem mi, hanem a GLS küldi neked.

Csomagot jelenleg csak Magyarország területén belül tudunk házhoz szállítani, melynek díja egységesen bruttó 1390 Ft. Ez a díj csomagonként értendő, így érdemes egyszerre akár több terméket is rendelned.

Ha rendelésed összértéke legalább 12.000 Ft, a szállítási költségeket átvállaljuk és számodra ingyenessé válik a kézbesítés. 🙂

A Babyzoo csomagok kézbesítése munkanapokon, 8 és 17 óra között történik. Hétvégén csak akkor van kézbesítés, ha az adott szombat munkanapnak minősül. Szállítási címként érdemes olyan címet megadnod, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagodat.

Ha a szállítási címed kapcsán szeretnél megadni valamilyen egyedi információt (mint például kapucsengő, portaszolgálat elérhetősége stb.), a rendelési adataid megadásakor, a megjegyzés rovatban lesz erre lehetőséged.

Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, megpróbál téged a rendeléskor megadott telefonszámon elérni. Amennyiben ez nem lehetséges, értesíteni fog a GLS emailen keresztül. Az újraütemezéssel kapcsolatos teendőket ez az email tartalmazza majd.

Fizetés a Babyzoo csomag átvételekor

Ha fizetési módként az utánvétes fizetést választod, a rendelésed ellenértékét majd csak a csomag átvételekor, a kézbesítőnek kell kifizetned. A futárnál kártyás vagy készpénzes fizetésre is van lehetőség.

Banki előreutalásos vásárlás

Ha fizetési módként banki előreutalást választottál, kérjük, rendelésed teljes végösszegét (az esetleges szállítási díjjal együtt) utald el bankszámlánkra. Kérjük ne felejtsd el az átutalás megjegyzés rovatában feltüntetni a rendelési számodat melyet megtalálsz az összegző oldalon és a rendelés értesítő e-mailjében is! Az utalás hétköznapokon általában két óra alatt megkérdezik a számlánkra, így az összeg beérkezése után, akár még aznap megkezdjük rendelésed összeállítását.